google-site-verification: google33f8d7dab3bebb60.html
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü
Épp itt jársz: > >

FAQ

Hogyan tudok vásárolni?

Hidd el rém, egyszerű, ezért is nő évről évre 20-30 %-kal az internetes vásárlások mértéke!
A kiválasztott a terméket/termékeket  a kosárba helyezed (ha van  méret választási lehetőség azt ne felejtsd el, de a rendszer úgy is figyelmeztet) a Kosárra kattintva (a fejlécben van) végzel egy ellenőrzést, majd mész tovább a folyamaton, a kérdésekre válaszolsz, amit kell az kitöltöd, ha valamit rosszul csinálsz a rendszer jelez.

Amikor elküldted a megrendelést, kell kapnod egy automata levelet, ha ez néhány percen belül nem érkezik meg gyanakodj, nézd meg a spam mappát!
Ezt követően kollégáink feldolgozzák a megrendelésed, és levélben tájékoztatnak a pontos szállítási időről!
No erre a levélre feltétlenül válaszolj, mert csak válaszleved után indítjuk a beszerzést!

Mennyibe kerül a szállítás?.

Lásd a vásárlási feltételeknél!

Hogyan fizethetem ki a rendelésem?

1. Utánvétes fizetés: A csomagot a magyar Posta futárszolgálata, az MPL viszi házhoz (ha ezt kérted) és a futárnak készpénzben kell fizetned az utánvét összeget. Ennek a díját az előző pontban láthatod, de a „Kosár”-nál is mindig mutatja a rendszer. Ha MOL Posta Pontra vagy Postán maradóként adod fel csomagot, akkor a kiválasztott MOL kúton, Coop üzletben, vagy Posta hivatalban történik a készpénzes fizetés.
Ez a fizetési opció kizárólag Magyarország területén vehető igénybe.

2. Átutalás, amennyiben van ilyen opció: ha ezt a fizetési módot választod, akkor megrendelésed ellenértékét a visszaigazolásban szereplő számlaszámra kell átutalnod, a rendelésszám feltüntetésével! A számlát a csomagban, a termékkel/termékekkel küldjük.
Ne feledd, az előre utalás esetén kedvezőbb a szállítási költség, mint utánvételnél!

Vállalunk külföldre történő szállítást?
Küld el megrendelésed, készítünk egy szimpatikus árat!

Mennyi időn belül szállítunk?

A webáruházban  megjelenő szállítási idő tájékoztató jellegű. A szállítás várható időpontjáról e-mailben tájékoztatunk, ez kb 5-10 munkanap!

Mi történik akkor, ha nem vagyok otthon, amikor az MPL futár érkezik?

Az MPL rendszere előzetesen e-mailben vagy sms-ben értesítést küld a csomag kézbesítéséről. Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, a csomagról értesítést hagy. Az értesítőn megtalálod a kézbesítő telefonszámát is, ezen tudod vele egyeztetni a következő kiszállítás időpontjáról, de csak munkaidőben lehet a számot hívni! Természetesen a futár, egyeztetés hiányban is legalább egyszer megkísérli ismét a kézbesítést.

A biztonság kedvéért a regisztráció során elkérjük a mobilszámod, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a futárszolgálat felvehesse veled a kapcsolatot.

Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?

Fordulj bátran vevőszolgálatunkhoz a 30/9402-018 telefonszámon csak (H-P. 9.00-16.00 között) vagy küldjél levelet a trendcityshop@gmail.com címre Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában, valamint magában a levélben, illetve a honlapon, személyes bejelentkezést követően a "Személyes adatok/Rendeléseim" menüpontban is megtalálsz!

Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?

Küldd vissza részünkre a cserélni kívánt terméket, a csomagban található "visszáru levél"-lel együtt, amibe beírhatod (a megrendelés részre), hogy mit szeretnél helyette cserébe. Kérjük, hogy a visszaküldendő termék saját csomagolását ne címezd meg, ne ragassz rá semmilyen címkét, vagy ragasztószalagot. Ezt a terméket mi még értékesíteni szeretnénk, és biztosan Te sem örülnél neki, ha nem sértetlen csomagolással kapnád meg.

Hová küldjem vissza a cserére szánt terméket?

Címünk: Ajándékforrás Bt 2310 Szigetszentmiklós Bajcsy Zs.u.43/B

Visszakérhetem a termék árát is?

Természetesen. Küldd vissza részünkre a terméket sértetlenül az eredeti csomagolásában, és minden alkatrészével, kiegészítőjével együtt, és a csomagban írd meg, hogy szeretnéd visszakapni az árát. A leggyorsabban akkor tudjuk visszafizetni, ha megírod a bankszámlaszámodat is.

Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?

A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheted nekünk. A visszaküldés költségét Neked kell állnod.

Regisztráltam mégsem tudok belépni! Miért?

Regisztrációd után rendszerünk pár percen belül küld a megadott e-mail címre egy üzenetet.
Az e-mailben megtalálod a belépéshez szükséges további tennivalót!

Mivel ez egy automatikus rendszerüzenet, néhány levelezőprogram (pl. freemail, citromail..stb) kérdés nélkül a spam mappádba teheti, így nem is veszed észre, hogy megkaptad. ha néhány percen belül nem kapod meg az említett automata üzenetet, érdemes a spam mappában kotorászni.

Elsőként tehát nézd meg a spam mappát. Ha nincs ott sem, akkor előfordulhat, hogy hibásan adtad meg az e-mail címedet, ezért nem kapod meg levelünket. Ha mégis elakadsz, és nem tudod, mi lehet a probléma, hívd ügyfélszolgálatunkat.

Személyesen átvehetem a rendelésemet?

Személyes átvételre nincs lehetőség, de dolgozunk az ügyön!

Van üzletetek? Hol találom?

Üzletünk nincs, csak webáruházon keresztül lehetséges a termékek megvásárlása.

Keresés